Müügitingimused

1. Üldtingimused

1.1. Foxfit.ee e-pood müüb FOXFIT BALTIC OÜ-le kuuluvas e-poes müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.foxfit.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku FOXFIT BALTIC OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.foxfit.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed:
FOXFIT BALTIC OÜ
Viljandi linn, Tartu tn 52-8, 71004
+372 59 199 800
info@foxfit.ee

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Kauba hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist ning see arvutatakse ostukorvis.

2.3  Soodustuste olemasolul arvutatakse kauba allahindlus peale soodustust andva info sisestamist ostukorvis.

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.

4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus klikkida nupul „Mine maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.

4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan&maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.

4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.

4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda ainult Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank)

5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.

5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

5.4 Ettevõte FOXFIT BALTIC OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõte FOXFIT BALTIC OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

6. Kättetoimetamine

6.1. Tellimuse kättesaamiseks valib Ostja ostukorvis sobiva kohaletoimetamise viisi.

6.2  Tellimuste kohaletoimetamine toimub ainult Eesti piires.

6.3. Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega kaasnevad kulud. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist ning see arvutatakse ostukorvis.

6.4  Kliendil on võimalik tellimuse kohaletoimetamiseks valida Omniva pakiautomaat, Omniva kullerteenus või Itella SmartPost pakiautomaat.

6.4.1  Omniva pakiautomaadi kaudu tellides lisandub kohaletoimetamise tasu 2,90 € (alates 79 € ostu puhul TASUTA). Kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saaja tuleb pakiautomaadi juurde ja sisestab saadud uksekoodi ning uks avaneb.

6.4.2  Itella SmartPost pakiautomaadi kaudu tellides lisandub kohaletoimetamise tasu 2,90€ (alates 79 € ostu puhul TASUTA). Kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saaja tuleb pakiautomaadi juurde ja sisestab saadud uksekoodi ning uks avaneb.

6.4.3  Pärast müügilepingu jõustumist saabub tellimus kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul.

6.4.4  Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.

6.4.5  Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.

6.4.6  Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi e-poodi.

6.4.7  Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud.

6.5  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva kulleriga.

6.5.1  Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu 6.19€

6.5.2  Pärast müügilepingu jõustumist saabub tellimuse kliendi poolt valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul. Kauba täpse üleandmise aja lepib Omniva kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

6.5.3  Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil tellimuse vastuvõtmise.

6.5.4  Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb tellimus hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga või lihtkirjaga postkasti.

6.5.5  Tellimust hoitakse postkontoris 15 kalendripäeva.

6.5.6 Juhul kui klient ei lähe tellimusele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud.

6.6 Juhul, kui klient on vormistanud tellimuse nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 14:00 kuni esmaspäeval kella 8:00ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 8:00.

6.7 Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi. Müüja ei vastuta viivituse või arusaamatuse eest, juhul kui see on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsuse tõttu.

6.8 Juhul, kui kaup jõuab kliendile lahtises või vigastatud pakendis, on Klient kohustatud sellest e-poodi teatama, saates kirja e-posti aadressile: info@foxfit.ee või helistades +372 56 476 192

7. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

7.1. Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamise hetkest.

7.2  Toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted, toit, toidulisandid, jms).

7.3. Kui Kliendil on Toote kvaliteedi kohta pretensioone, peab ta müüjaga esimesel võimalusel ühendust võtma ja selgitama oma pretensiooni sisu.

7.4. Kui pretensioon Toote kvaliteedi kohta on põhjendatud, vahetab Müüja tarnitud Toote nõuetele vastava kvaliteediga Toote vastu.

7.5  Tehingust taganemisel tagastab Müüja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Tähtaeg hakkab kulgema taganemisavalduse jõudmisest Foxfit Baltic OÜ-le ning Foxfit Baltic OÜ-l on õigus viivitada raha tagastamisega kuniks tarbija on tagastanud Foxfit Baltic OÜ-le toote või esitanud tõendi, et on toote tagasi saatnud. Raha tagastame samale arvelduskontole, millelt toimus laekumine. Taganemisõiguse kasutamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud.

8. Pretensioonide esitamise kord

8.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.

8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile info@foxfit.ee. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

8.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

8.4. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet asendada mõistliku aja jooksul.

8.5. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.

8.6. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja.

8.7. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

8.8. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamisel, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

8.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

9. Vastutus

9.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

9.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

10. Kasutamistingimused ja nende muutmine

10.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

10.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

10.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

10.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

11. Muud tingimused

11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

11.2. Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

12. Klienditugi

12.1. Klienditoe telefon on +372 59 199 800 (avatud tööpäeviti kl 09:00-18:00) ja
e-posti aadress: info@foxfit.ee
Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.